Narrowcasting voor makelaars: tips en voordelen
Hoe werkt narrowcasting?
Narrowcasting is het tegenovergestelde van broadcasting. Waar broadcasting zich richt op de massa, richt narrowcasting zich op een specifieke doelgroep. Veel makelaars gebruiken al beeldschermen in hun etalage om sfeerbeelden van woningen te presenteren, maar de mogelijkheden zijn eindeloos. We vertellen je er graag meer over.
Wat heb je nodig voor narrowcasting?
Wil je aan de slag met narrowcasting? Houd dan alvast rekening met deze twee belangrijke aspecten.
Tip 1. Kies de juiste schermen
Als schermen in een etalage staan, kunnen ze zonlicht reflecteren. Dat is zonde, want zo kan niemand de beelden zien. Kies daarom voor schermen met een hoge lichtopbrengst (high brightness). Een mooi voorbeeld is deze Philips H Line!
Tip 2. Kies voor goede software
Voor effectieve narrowcasting is gebruiksvriendelijke software essentieel. Wij bieden software met een speciale makelaarskoppeling, zodat je vastgoedaanbod automatisch wordt bijgewerkt. Je hoeft dan ook niet handmatig informatie in te voeren.
Narrowcasting koppelen aan makelaarssoftware
Om je alvast letterlijk een goed beeld te geven: er zijn twee uitstekende koppelingsmogelijkheden, namelijk Realworks en Max-Immo. Met beide koppelingen toon je eenvoudig je nieuwste vastgoedaanbod op digitale schermen in je etalage. Zo trek je direct de aandacht van potentiële kopers, ongeacht de locatie van je pand.
Wat zijn de voordelen van narrowcasting voor jou als makelaar?
Als makelaar wil je altijd boven de concurrentie uitspringen. Je vastgoedaanbod moet dus meteen opvallen. Veel makelaars zijn zich hier al van bewust, en kiezen voor narrowcasting om de volgende redenen:
- Dynamische content
- Toon video’s, animaties en andere visuele content.
- Wissel eenvoudig van content met één druk op de knop!
- Opvallend en uitnodigend
- Bewegende beelden trekken direct de aandacht van voorbijgangers.
- Aantrekkelijke beelden nodigen potentiële kopers sneller uit om binnen te stappen.
- 24/7 informatief
- Voorbijgangers krijgen direct inzicht in beschikbare panden.
- Je aanbod is altijd zichtbaar, ook buiten openingstijden.
- Professioneel
- Je makelaarskantoor oogt modern en innovatief.
- Je versterkt je ‘company branding’. Jouw merk valt direct op!
- Duurzaam en kostenbesparend
- Je investeert in een duurzame marketingoplossing. Je bereikt je doelgroep immers direct!
- Je bespaart op dure print- en distributiekosten.
Narrowcasting voor makelaars: JBS helpt je verder
Als makelaar sta je altijd open voor de nieuwste technologieën om je vastgoedaanbod onder de aandacht te brengen. Kiezen voor narrowcasting is dan ook een logische stap. Bekijk meteen onze mogelijkheden voor narrowcasting en laat je alvast inspireren!
Wil je weten welke schermen het beste in jouw makelaarspand passen? Of hoe je het systeem snel en efficiënt bedient? Maak nu een afspraak met een van onze experts en ontvang advies op maat. Welke vragen of wensen jij ook hebt: wij zorgen voor glasheldere antwoorden en professionele oplossingen.
Maak direct een afspraak!
